Lili's Proto Lab

16 March 2023

TLL Inspiration café x Lili’s Proto Lab: Prototype a practical in your education

Come.
Try.
Learn prototyping.

We hebben plek voor maximaal 20 deelnemers, dus meld je a.j.b. hier aan.

Heb je ooit rondgelopen met een idee in je hoofd, maar niet de tools gehad om het ook uit te voeren? Het leven van een academicus staat vaak in het teken van veel experimenteren en ons onderwijs weerspiegelt dat. Hoe geweldig zou het zijn als je het allemaal zou kunnen uitproberen? Wat als je een prototype zou kunnen maken van je aangepaste vliegenval voor je afstudeerproject? Wat als je jouw eigen feedbackkamer met temperatuurregeling zou kunnen bouwen? Met de introductie van Lili’s Proto Lab krijgen studenten de mogelijkheid om te prototypen en te experimenteren in een makerspace op onze eigen campus!

Have you ever walked around with an idea in your head, but didn’t you have the resources to do it? The life of an academic is often characterized by many experiments and our education reflects that. How big would it be if you could try it all? What if you could prototype your custom fly trap for your graduation project? What if you could build your own temperature-controlled feedback room? With the introduction of Lili’s Proto Lab, students will have the opportunity to make prototypes and experiment in a makespace on our own campus!

Voeg toe aan agenda

Donderdag 16 maart 2023 van 16:00 tot 17:00